ГУРТОВИЙ МАГАЗИН ДИТЯЧИХ ТОВАРІВ
Статті ІГРАШКИ ОПТОМ І ПО ДРОПШИППІНГУ
З МІНІМАЛЬНИМИ ТРУДОВИТРАТАМИ І МАКСИМАЛЬНОЮ ВИГОДОЮ
До списку статей

ІГРАШКИ ОПТОМ І ПО ДРОПШИППІНГУ
З МІНІМАЛЬНИМИ ТРУДОВИТРАТАМИ І МАКСИМАЛЬНОЮ ВИГОДОЮ

іграшки опт і дропшиппінг

Що спільного у всіх підприємців, незалежно від досвіду і стартового капіталу? Просте запитання, банальна відповідь – бажання менше витрачати і більше заробляти. А далі про відмінності: вони в мисленні, стратегіях, реалізації і, як наслідок, у перший же рік закриваються 9 з 10 стартапів.

Якщо ви продаєте дитячі іграшки або лише плануєте відкриття магазину дитячих товарів – ця стаття для вас. У ній ми не будемо давати порад, як досягти успіху, але поділимося власними рішеннями, сформованими за 8 років дистриб'юторської діяльності компанії AFK-DISTRIBUTION. Завдяки їм наші партнери, роздрібні продавці іграшок, економлять матеріальні та нематеріальні ресурси і заробляють більше, ніж в умовах відсутності наших сервісів.

  1. 1. ЗАОЩАДЖУЄМО ВАШІ ІНВЕСТИЦІЇ, СКАСУВАВШИ ОБМЕЖЕННЯ ПО МІНІМАЛЬНІЙ СУМІ ЗАМОВЛЕННЯ.
    Можна починати співпрацю з продажу 1 артикула і користуватися всіма сервісами, доступними для оптових покупців. До того ж, передбачена система бонусів за обсяги продажів.

  2. 2. МИ ВИТРАТИЛИ СВІЙ ЧАС, ЩОБ ЗБЕРЕГТИ ВАШ.
    Сформували готові рішення для інтернет-магазинів:
    • вивантаження каталогів на сайти і маркетплейси,
    • доступ до статистики популярності іграшок і дитячих товарів (на підставі реальних даних системи продажів іграшок оптом по всій Україні).

    На сьогодні в AFK-DISTRIBUTION автоматизовано 99% рутинної роботи з даними і документами: обмін інформацією по API з CRM партнерів, 24/7 доступ партнерів до актуальних відомостей про наявність товару і ціни, виписка рахунків, ТТН.

    Завдяки створенню такої автоматизованої B2B-системи, для запуску продажів дитячих іграшок із каталога AFK.UA достатньо пройти реєстрацію на сайті, отримати прайс і вивантажити товари на свій ресурс. Все!

  3. 3.ПЕРЕТВОРЮЄМО ВАШИХ НОВИХ ПОКУПЦІВ У ПОСТІЙНИХ.
  4. Як саме? Для інтернет-магазинів – це відправка замовлень день у день, зокрема покупцям безпосередньо. А ще виконання задекларованих у вигляді гарантійних зобов'язань обіцянок.

    Часто гарантія на товари діє до виникнення реальних поломок і браку. А далі з'являється багато лазівок у документах про негарантійний випадок. І продавець залишається один на один із розстроєним покупцем, вирішуючи питання ціною або своєї виручки, або репутації. Ми страхуємо своїх партнерів від подібних ситуацій: на кожній упаковці імпортованої нами продукції є контактні дані сервісного центру, куди покупець може звернутися безпосередньо.

Резюмуємо: секрет, який допомагає економити ресурси – в автоматизації всіх основних процесів, і роботі з партнерами, які дотримуються подібної схеми. Це перша частина формули, є і друга.

Може скластися враження, що в ідеї автоматизації AFK-DISTRIBUTION «немає душі», але це не так. Усі алгоритми і рішення продумувалися з турботою про комфортну співпрацю. Тому що B2B – не просто купи-продай, це система взаємодії, в якій ростуть і розвиваються всі учасники. Звичайно, за бажання працювати разом тривалий час. А в нас є така ціль. Згідно зі статистикою, дохід світового ринку іграшок перевищує $90 млрд на рік, і за прогнозами найближчим часом планується лише зростання. Так що ми з вами на правильному шляху, незважаючи на локдауни і падіння середнього чека в нинішньому році.

А ще «душа» є в рішеннях при виборі іграшок у каталог, щоб задовольнити запит сучасних покупців на освітню цінність і вау-ефект, безпеку і екологічність іграшок, при цьому зберігши доступну ціну. Систематичний аналіз споживчих переваг допомагає формувати каталог із популярних товарів. Наші постачальники не лише виробники, а ще й розробники дитячих іграшок, і великі експортери. Вони досліджують попит і задають тренди у світовій індустрії іграшок.

Усі представлені в нас іграшки виготовляють на великих заводах, які дорожать репутацією бренду. Наприклад, дерев'яні іграшки Viga Toys експортуються в 60 країн світу, STEAM-набори для експериментів і творчості популярні у 80 країнах світу, Guidecraft є базовими навчальними іграшками у всіх державних дитячих садках США, а Hola Toys постачають іграшки для малюків у 40 країн. Про перемоги брендів у світових конкурсах Parent Choice, Best Selling Toys Award, Best Education Toy та інших можна детальніше прочитати у виробників. А ми повернемося до принципів, які допомагають розумно витрачати ресурси і збільшувати прибуток.

І якщо до першого принципу – мінімізувати трудовитрати працівників у всьому, що можна автоматизувати, додати другий, протилежний – посилити роль людей у прийнятті стратегічних рішень, дотримуватися високого рівня сервісу, пропонувати дитячі товари, що задовольняють запити покупців, то виходить ідеальна формула. А в результаті – швидка оборотність товару, мінімум повернень, правильний облік, задоволені покупці, зростання повторних продажів.

Ставши партнером AFK-DISTRIBUTION, ви пропонуєте своїм покупцям найкращі товари світових брендів, а ще своїми запитами підказуєте нам, як будувати роботу в умовах ринкової турбулентності.


Стати партнером

Задати питання