ГУРТОВИЙ МАГАЗИН ДИТЯЧИХ ТОВАРІВ
Статті STEAM-ОСВІТА – НЕ ВИПАДКОВИЙ ВИБІР АБО ЧОМУ ВАЖЛИВО СЛІДУВАТИ ТРЕНДАМ
До списку статей

STEAM-ОСВІТА – НЕ ВИПАДКОВИЙ ВИБІР АБО ЧОМУ ВАЖЛИВО СЛІДУВАТИ ТРЕНДАМ

STEAM-освіта

Тренд-вотчер, програміст на Аndroid, J2ME, BADA, лайф-коуч, ком'юніті-менеджер, тестувальник, блогер – ці вакансії з'явилися за останні 5-10 років і їх об'єднує той факт, що всі вони потребують кваліфікації в суміжних дисциплінах.

Понад 60% нинішніх школярів освоять професії, яких ще не існує. Через 30 років у світі буде близько трильйона підключених до інтернету пристроїв зі вбудованими чіпами, що перевершать людський інтелект.

Навіть кросівки, матимуть обчислювальну потужність більшу, ніж у мозку людини, вважає Масайосі Сон, виконавчий директор японського технологічного гіганта SoftBank.

Однак в статті про історію автоматизації робочих місць на сайті Bloomberg.com, Девід Аутор, професор економіки в Массачусетському технологічному інституті, стверджує: «Машини, як правило, підходять набагато краще, ніж люди для виконання рутинних, кодифікованих завдань відповідно до набору правил. Проте люди, як і раніше, набагато краще можуть впоратися з відкритими завданнями, які потребують гнучкості, креативності та осмисленості».

Тому для нинішніх дітей так важливо формувати навички гнучкого мислення, розуміння синтезу наук і вміння використовувати свої знання на практиці. Виходячи з цієї потреби, у США в 90-х з'явилася методика STEM-освіти, яка об'єднала природничі науки, технології, інженерне мистецтво і математику, (Science, Technique, Engineering and Math). Згодом додали мистецтво (Art) і міждисциплінарна система навчання STEAM сформувалася остаточно. Викладачі вважають, що комбіновані знання з цих предметів допомагають вирішувати глобальні завдання і є основою для висококласних фахівців.

«В основі технології STEAM лежить інженерний підхід до винаходу. А будь-яке проектування є, по суті, описом ще не існуючого об'єкта, який потрібно побачити, придумати, винайти, – пише інтернет видання «Мел». – Таким чином, в процесі інженерного дослідження, створення або поліпшення прототипу, дитині доводиться використовувати свої знання з кількох дисциплін, що сприяє формуванню у неї природничо-наукової картини світу».

STEAM-підхід заохочує дітей до проведення експериментів, конструювання моделей, самостійного створення музики і фільмів. Діти не просто розуміють, що потрібно зробити, але й мають точне уявлення як втілити свої ідеї та отримати реальний продукт.

STEAM – це більше, ніж просто міждисциплінарні навички, це спосіб мислення. На щастя, в Україні чимало дошкільних та шкільних установ переймають досвід прогресивних методик навчання. Компанія AFK-DISTRIBUTION використовує інноваційні технології в своїй роботі і вважає важливою місією забезпечити майбутнє покоління необхідним матеріалом для сучасної освіти.

Ми пишаємося співпрацею з одним із засновників STEAM-моделі навчання, компанією Gigo. Набори модульних курсів для дітей від 3 до 15 років розроблялися із 1976 року, саме тоді винайшли систему Block-A-Cube, відому як B-блоки.

При створенні комплексу Gigo Learning Lab, компанія співпрацювала з такими європейськими і американськими китами в сфері освітніх матеріалів як Celda France, French-Kosmos Verlags-GmbH, Thames & Kosmos USA.

Задати питання